Saturday, November 13, 2010

Kenapa saya xgemok

kenapa saya xgemok yer...
so sblom pape minta ampun maaf dipinta...
bukan nk menyindir ke aper..
aiseh berpantun pula...
ok stop merepek...

soalan ni aku tujukan di depan rakan2 dan seorg ank saudara...
selain rasa dengki pada facial hair dan tubuh bdn dorunk yg sasa itu...
aku pon tanye la kerna aku sgt2 la kompius...
nk kata xmkn,
mmg slalu skip lunch..
haha

tapi,
jwpn sorunk ank sedara merangkap mmbe2 aku gak..
dia pon sound la aku blk...
cuba ko pk dlm family kita sape je yg badan besar...
bile aku pk2 blk..
mmg xde
walaupon abg2 aku byk yg da kawen..
bdn dorunk ttp sasa/buncit sket..
haha...
so,kira genetik la bdn aku yg kurus kering cm tiang gol pat old trafford nieh...

melepas la nmpaknya aku nk bdn cm fahrin...
~yeah mint

No comments:

Post a Comment