Thursday, November 17, 2011

Part time day 1

ONE WORLD HOTEL
One world...
One love...


yeah bitch,u guessed it
i'm now doing a part time job in banquet department.
credit to my besties future fiance-zainal-

i was told to come earlier to make a good impression.
but the only time that you see mint with come early in a sentence is mint NEVER come early.lol
but at least i tried.
xnak macam berlari  plak td dari  umah mak cik aku kat ttdi smpai employee entrance kat one world.
smpai2 jer aku tgh rmai bangla tgh que..
tp xper la..da dorg keje sini gak.aku nk buat cmne
then,masa aku tgh que nk ame uniform ada this one guy tego aku..
mas part time di sini juga ya?
=="
muka aku ni mcm mat indon eakh?
aku lyn kan je la

then ada briefing yg bapak lama giler babi..
nsb bek la bangla2 ni english dia tip top
klo tak mmg ssh la aku nk communicate

last2 cm ada sekumpulan bdk2 yg berbahasa sabahan
gembira nya hati aku ni tuhan je la yg taw =='
rupanya dorg dari lincoln college
n sorg tuh nama dia rina
comel taw : )

then serving punya serving
aku lmbt sket la,maklum la newbie
skali ada satu dish ni aku tersangkut
bkn ape pon
shrimp utk table aku xdek da abes
so aku slow talk la dgn uncle ni
dia xkasi sbb itu utk tapaw punya
aku pon mintak tlg senior bangla ni
then dia suh amek jer
then mr paul sound dia
terpaksa la aku kne maki dgn dia
rupanya aku punye kat dlm oven
damn,lps tu mmg cpt giler aku amek serve
xde tunggu2 lagi

then masa nak blk tuh
bangla poyo kat table belakang aku da chow beserta 30 org bangla yg laen
mengamuk la brother tuh
menjerit kat table aku jugak
damn it tul la...
lps tuh dorg pggl briefing
dgr bangla2 ne maki sumer
then, aku pon mintak izin blah dgn bdk lincoln

lps plg uniform
masa kat guard xlps la plak
damn la..
dia kata uniform pulang
smpai kat uniform department dorg kate banquet xlps plak
terpaksa la aku g naek blk baru la dpt lps..
puki...=="
but at least now i know apa yg mr zainal suffer


and now kaki aku sakit giler

No comments:

Post a Comment