Sunday, January 27, 2013

Elsarlina


ok, aku bukan nk poyo ke cane tulis2 blog ni..tapi aku da kekurangan media sosial utk meluahkan hati aku..haha

gini cite nye..klo aku tweet kang kantoi la..nmpk sgt cm aku desperate..bkn x desperate la..cuma kang nampak cm laen..malu aku nnt geng

ok dude,camni...kira2 berminggu yg lepas mmbe aku ada kenal kan kat sorg minah ni kat twitter..elsarlina twit handle dia..mula2 tu cm malas la gak tp bile da lama sgt single ni aku pon pk why not give it a try..lagipon dia single

so nak di jadikan citer aku mintak la membe aku si natasah tu kenen kan aku dgn dia..so satu mlm tu masa tgh karok dan tgh xhensem tetiba cha wassap aku..suh jumpa dia kat bwh..so aku pon turun la kat bawah...

nah,masa tu cha nk blk dgn dia..ada la budak ella ni..lawa rupanya dia ni...masya allah..balik pada karok tu aku pon trus stalk la dia...

aku google je sbnrnya kui2...

dpt la taw gak rupanya dia ni ex uitm membe baek yod...

aku pon makin tangkap cintan dgn dia sbnrnya

tp apakan daya..number pon dia xkasi..soh tunggu setahun...

klo la ikut kan aku nk je aku ckp..wei saya betul2 suka kat awak ni..awak nk suka kat saya balik x?

tp xdek,pompuan mana suka direct cmtu..creepy katanya

tp betul la..aku da la xde bro kat sini...xde tmpt nk citer masalah dan saat2 gembir bersama...berlinang gak la  tulis bnda ni sbnrnya...aku nk sgt citer kat someone psl kisah suka duka aku...tp sape nk dgr..aku mana ada sape2 kat sini...

aku nk someone yg aku boleh share bnda2 cmni je...bkn besar pon aku mintak...tp kat sini sape je nk dgr..aku ssh ke senang xde sape pon peduli...semua teruskan hidup msg2..ish sedih nya...

so,planning aku..aku nk jumpa dia try lepak leave a first impression..

so smpai sini je la aku nk meroyan..

nasib baek xdek komuniti bloger..klo x sia2 kene gelak haha

No comments:

Post a Comment