Thursday, May 20, 2010

Aktiviti Hari Ini

Akhirnya,
              Hari ni kluar gak aku tgk tamadun pat luar cne. Klo tak madah on9 jer kat umah 24 jam. Yg klakanyer bru ptg tadi aku prasan dah hari khamis rupanya. isk3x kejap jer pejam celik pejam celik da nk hari jumaat dah. Tapi itu bkn penghalang utk aku kuar hari ini. hahaha. akhirnya hang out gak aku dgn mmbe2 aku.

               Bkn xnk kuar beb, tapi mmbe aku kdg2 bz. so port tmpat aku lpk pon depends pat dia. Captain Afiq nama diberi n dia dulu study pat ALAM. so skunk ni dia bwk kapal air mineral bpk dia.

           



 tapi sblm tuh, words from our Cik Awek sekeluarga.(echewah)

Cik awek says: bjornfolkz DAH CUKUP GANAS LA TU NAME NI? huih. takot aku
btw, aku ckp "kita berjumpa lagi di hari yang sama, di tempat dan waktu yang sma. terima kasih"
pandai ko fitnah aku lgy eh. madam bibah kn da ajar. klw nk quote org elok2. u arrr english people, u dont know arr (sambil buat muka comel dye) SUMPAH AKU TAK LUPA DYE...

hahahahaha,
wadafak weih...
ok sambung cter kiter yeh...
setibanya aku disana menaiki kancil merah mirip2 kete amek lesen memandu
(aku dulu amek lesen kete tuh warna putih okeng)

ok abaikan

smpai jer pat old trafford opis mmbe aku tuh,
trus aku join dorunk maen PES2010..
hahaha
gempak bkn..
tu je la tamadun yg ader..
xkan nk maen msk2 plak kan an an an....

setelah penat kena belasah maen pes
aku pon lyn la astro plak..
tiba2,
korunk ni lps maen pes xreti2 ker nk kemas
amboi,
 kene marah plak aku..
mana la aku tau sial
mmbe da bertaon knl pon kne maki cmni..
aku jumpa kwn yg baru knl xsmpai smggu pon ade tatabahasa yg elok..
ok abaikan...

tu je la kot utk arie nieh...
esk2 aku smbg lagi aktiviti PES...
ps: cik awek= kawan pompuan aku.. arap maklum

~adios

No comments:

Post a Comment