Tuesday, May 18, 2010

Part 2

ye,
sebelum memulakan majlis...
aku try dulu usha2..wat2 bijok sket...bkn aper, mase bkk fesbuk tadi mmber aku ader sound....
baek mokk: aku ckp 'weh min hp koooooooo!" pandai ko fitnah aku kt blog an
keypadlock!
5 hours ago · delete
so, aku pon bersemangat la membuka blog aku dgn hati yg terbuka..
tiba2....

you have 4 followerz....
terkejut aku....tapi xper aku wat rilek lagi....
usha2 sket ne taw ader blog...
smbil2 aku blog surfing tu ley r filter2 sket...ok nama gnz, tapi isi kureng..
eh apa da lagu justin biebier..
baru aku nk tkn alt+f4terbaca plak isi psl finas..
lyn jap slamer 10 min...
ok ini merepek...
so aku nk smbung blk ape yg terlebey or terkurg mase kat sg tenggi
bugjet2 pat 2 r..

ok lps blk mandi manda tuh..
ktorunk plan nk g mkn char kuew tiaw...
stlh
10 min aku mnunggu cik awek....okeh lama sgt nieh....
kita wat matematik jap..


1 m
in= 60 second
10 min=60x 10=600secondyonna time=10 min x 3
=30 min


<-------yonna time zone




ceh..
ini yg aku mlz bler berjanji dgn pompuan nieh(cm la kaw kotakan sgt janji kaw tuh)
ni klo x berebut tndas msti bz make up..bkn nye ape tapi make up ni mendatgkan masalah pada idup aku..(idup kaw bkn hidup aku)

ok mengarut sudey..mereka pon tiba dgn muka yg budget comel...
igt aku nk bg can r..

ktorunk pon xbyk bunyik trus grk ke kdai char keow teow yg aku kempunan tuh..sesampainye di tmpt kejadian...sekali tutup da....bangsat...
aku pon terlihat wajah2 baik mokk di dpn aku smbil muka menganjing...
ktorunk pon bergerak la ke kfc...

smpai2 jer...
pokcik tu kater kita berjumpa lagi di hari,tmpat dan waktu yg sama...
miahahahaha(glk ebil)...
siot nye baek mokk


xper2..
ada ubi ada bas..ada hari gua blz..
~adioz

No comments:

Post a Comment