Saturday, May 22, 2010

Mien Worst Nightmare Came True!

Alang2,
             sebelum nk layan Champions League Bayern Munchen Vs Inter Milan jap g. aku tulis la dulu blog aku ni. lagipon ade la event yg membuat aku bersemangat nk tulis n aku rasa mmbe aku smua dpt teka punya la.
;p

kisahnyer bermula mase aku nk g lyn PES kat opis mmbe aku tadi.
bukak2 jer pintu ofis aku pon berkata dgn nada plg sarcastic.
what the fuck, AF.....

yer, AF.
benda yg plg aku benci selaen tgk cite teletubies.
mmg umpama mimpi ngeri jadi kenyataan r.
tapi ok sikit r kot.
di buat nyer dorunk paksa aku tgk teletubies.
xker naya?.

                      citer psl AF ni.
aku pon xtaw r aper mslh dorunk.
bkn sdp pon dorunk nyanyi.
budget fan tul kwn2 aku.
oh tuhan tlg la bawa dorunk ker jln yg bnr.




ok abes citer.

skunk ni aku nk cite psl Champions League plak..
miahahahaha.

kpd pompuan2 sumer sile blah g lyn blog laen.

mlm ni spt biasa aku akn support inter milan.
stlh aku kecewa melihat Bayern mng away goal masa lwn Manchester United arituh
dgn Ribery xdek sbb kne kad merah hari itu.
hahahahaha.
padan muka ko
aku rasa peluang Inter mmg agak besar.
so kite tgk je la mlm ni.
tu jer.
aku nk tgk bola ni.

~adios

No comments:

Post a Comment