Monday, May 17, 2010

Kejadian Komunikasi

Kata org,
kaw ni guna hp serupa baek cam cmpak hp ko pat laut jer...

tapi aku da amek maksud kata2 ni secara literally...

bnda ni smua terjadi pada hari yg suwey itu...
masa tu aku tgh bkk sluar(ini bkn cter xxx)
pastu terdgr suara kwn pompuan(ehem2) yg sayup2 kedengaran...

woi bodo hp kaw!!!
(ye saya da bese kne maki dgn beliau..)




beginila hp saya yg ader wall paper cik awek sayer(sumpah xtipu..)






mase terjatoh tu..
try la jugak nk wat2 bijok berenang smbil capai2 phone...
tapi air deras,xley nak watper (ini bkn alasan..)
lagipon mase tuh baru lps hujan tu pon menggatal gak nk g mndi pat sg tenggi...

<--------konon2 sg tenggi....=p



alang2 hp da hlg di rembat puaka sg tenggi,
aku pon bercita2 nk bli phone baru yg dikatakan budget..
hahahaha
(budget kew)





ini la dia hp sony e c510a...
usha pat tenet hrga cm 600 lebey
tp hrga ap lak dlm 400 lebey jew..
budget paler abah kaw..
hahahaha...
tgk la rezeki aku cner...

adios.....


No comments:

Post a Comment